Replay The Stage dobio međunarodnu nagradu za najbolji dizajn trgovine

The Stage, Replayev milanski flagship store otvoren u rujnu 2014., osvojio je proteklog tjedna prestižnu nagradu EuroShop Retail Design Award za 2015. godinu. Nagrada se svake godine dodjeljuje najatraktivnijim prodajnim mjestima iz cijeloga svijeta. Nagrada je predstavnicima Replaya dodijeljena u Šangaju tijekom najvećeg svjetskog sajma trgovine.

Replay The Stage dizajnirala je kompanija Roman and Williams Buildings and Interiors. Smješten u milanskom novom “Cityju” Porta Nuova, mjestu na kojemu pulsira “success story” talijanske poslovne prijestolnice, od otvaranja je postao “it” mjesto. Dizajneri su na prostoru od 1500 četvornih metara uspjeli storiti privid kazališta ili kina u kojemu pozivaju goste da zavire iza zastora i upoznaju se iz prve ruke s magijom stvaranja jednog od najjačih denim brandova svijeta, a jedan cijeli kat pretvoren je u glamurozni restoran. Sve zajedno ima za cilj uroniti posjetitelja u priču o Replayu u kojoj brand odlazi iz domene kupnje ili konzumacije i postaje zabava, kreativni process i lifestyle.

Kriteriji kojima se pri izboru vodi stručni žiri (sastavljen od predstavnika najpoznatijih svjetskih dizajn magazina i organizacija koje okupljaju trgovinu u maloprodaji) su: inspirativan dizajn, jasna poruka o proizvodu ili brandu, nedvojbena privlačnost za specifičnu grupu kojoj se obraća te vrhunski korporativni i brand dizajn. The Stage je, prema sudu eksperata, u konkurenciji trgovina iz cijelog svijeta najbolje uspio u naumu da pronađe tu savršenu alkemiju.