Povijest Replay-a

1978.

- Claudio Buziol registrira Replay brand.
 

1981.

- Osnovana tvrtka Fashion Box, specijalizirana za izradu casual odjeće.
 

1989.

- Replay ponovo uvodi double ring tkanje trapera.
- Proizvodnja doseže milijun artikala u samo dvije godine.
 

1991.

– Uz jeans i majice “Replay total look” dobiva svoju konačnu formu proizvodnjom od skoro tisuću artikala po modelu svake godine. – Lansirana dječja Replay&Sons kolekcija.
 

1994.

– Replay pokreće liniju donjeg rublja. – Grupa FASHION BOX S.p.A. širi svoje poslovanje na tržišta Azije i Bliskog istoka.
 

1996.

– Fashion Box S.p.A. otvara svoje novo sjedište u Asolu, blizu Trevisa.
 

1997.

– Potpisivanje licence s Marcolin S.p.A. za liniju naočala Replay Eyes.
 

1999.

– Krajem rujna otvoren je novi Replay store u Milanu na 800 m2.
 

2001.

– Replay potpisuje ugovor s tvrtkom Sugi Ltd Group iz Hong Konga za proizvodnju Replay
i Replay&Sons dječjih cipela.
 

2003.

– Pokrenuta ekskluzivna linija We Are Replay.
 

2006.

– Replay brand slavi 25 godina postojanja na velikoj proslavi u Veneciji.
 

2008.

– Zaklada Claudio Buziol u svibnju se seli u Mangilli-Valamarana trg u Veneciji. – Jesen je u znaku dolaska parfema Replay Fragrances i linije satova i nakita Replay Time&Jewel .
 

2009.

– Kompanija broji ukupno 220 Replay prodajnih mjesta. – Pokrenut Replay online shop.
 

2010.

– Equibox Holding S.p.A. stječe većinsko vlasništvo nad 51% Fashion Boxa S.p.A.
- Pokrenute nove linije red Seal i White Seal.
- U sklopu velikog filmskog festivala u Cannesu, Replay organizira veliki party s više od 500 VIP gostiju.
- U milanskom i pariškom Replay storeu predstavljen je novi maloprodajni koncept. Tom prigodom organizirani su eventi koji su popraćeni na svjetskoj razini, a koje je posjetio cijeli niz poznatih osoba iz svijeta filma i glazbe.
 

2011.

– Replay postaje sponzor najjačeg muzičkog događaja u Europi – MTV European Music Awards. Ova suradnja nastavlja se i u 2012. godini. 

2012.

– Drugu godinu za redom Replay je u sklopu Cannes filmskog festivala organizirao veliki party koji je posjetilo više od 500 gostiju. – Replay ekskluzivno predstavio Laserblast jeans kolekciju, nastalu upotrebom revolucionarne eko tehnologije – lasera.
- Otvorenje novog Replay Flagship Storea u Daikanyami u samom srcu Tokija.
- “Replay Rob Da Bank” pozornica na velikom glazbenom događaju Bestival u Londonu drugu je godinu za redom ugostila mnoga poznata glazbena imena.
- Kao sponzor MTV European Music Awardsa, Replay je drugu godinu za redom bio sastavni dio ovog velikog muzičkog događaja, potvrdivši tako svoju usku povezanost sa svijetom glazbe.
 

2013.

– Otvoren prvi Replay showroom u Splitu.
- Ibiza je bila mjesto lansiranja nove Replay kampanje za jesen/zimu, za koju je zaslužan poznati britanski fotograf David Sims. Ovom prilikom predstavljena je i kolekcija za proljeće/ljeto 2014.
- Replay i FC Barcelona potpisali su četvrogodišnji sponzorski ugovor. Ovom suradnjom okrenuta je nova stranica u razvoju smart casual odjeće, a poznati nogometaši katalonskog kluba dobili su specijalno za njih dizajnirane outfite za formalne i casual prilike. Kolekcija FC Barcelona također se može kupiti u ponudi svih Replay storeova.
- Replay lansirao novu Laserblast liniju, čije je zaštitno lice britanska zvijezda u usponu – Charli XCX.
 

2014.

- Replay je bio jedan od sponzora u Glastonbury-ju, gdje su Replay outfite nosile neke od najvećih zvijezda današnjice: Rita Ora, Sienna Miller, Sadie Frost, Jaime Winstone, Nick Grimshaw i drugi.- Lansirana je Laserblast L.I.F.E. linija eco friendly jeansa prilikom čije se proizvodnje koristi neusporedivo manje vode no inače. Glavni protagonisti kampanje koja je snimljena za ovu liniju ekološki su aktivisti – Aleksandra Obreck Nilssen i Enok Groven.
- Replay je i ove godine nastavio uspješnu suradnju s FC Barcelona.
- Osim Laserblast L.I.F.E. jeansa lansiran je i novi Hyperflex jeans koji je 100% elastičan, udoban i prilagodljiv tijelu. Ovim je povodom snimljena kampanja na kojoj su kao zaštitna lica odabrane dvije velike zvijezde – Neymar Jr. i  Alessandra Ambrosio.Otvoren novi store – The Stage u Milanu na novoj lokaciji

2015.

- Na Mykonosu je predstavljena nova kolekcija za proljeće/ljeto 2016.
- Replay store u Milanu – The Stage – dobio je nagradu za najbolji dizajn trgovine
- Neymar Jr. odabran je kao zaštitno lice za sezonu proljeće/ljeto
- Lansirana je nova Hyperskin ultra linija rastezljivog jeansa
- Predstavljena nova linija u footwear kolekciji – Replica Scatto, koja je nastala zahvaljujući arhivskim primjercima sportskih tenisica koje datiraju iz davnih sedamdesetih u kojima se kombinira tradicionalna zanatska stručnost s naglašenom kreativnošću.

2016.

- Lansirana nova jeans Hyperfree linija, te kampanja u kojoj su zaštitna lica jedne od najvećih zvijezda nogometa i mode – Neymar Jr. i Alessandra Ambrosio
- Održan veliki Replay party u londonskom Old Selfridges hotelu s brojnim poznatim licima iz svijeta glazbe, mode i sporta, a na kojem je proslavljeno lansiranje nove Replay linije jeansa.
- Nova TOUCH linija ženskog jeansa lansirana je u studenom, a kao zaštitna lica kampanje uzete su svjetski priznate manekenke i Viktorijine anđelice Irina Shayk, Stella Maxwell i Joan Smalls