Replay Store Concept

“Replay Store Concept Projekt” pokrenut je 1990, u trenutku kada Replay ima 180 single-brand prodajnih mjesta i više od 130 trgovina cornera širom svijeta,  u trenutku kada maloprodaja postaje snažna   strateška  poluga za međunarodni razvoj i na učinkovit način komunicira snagu imagea branda i poruku koju šalje.

Realističan, autentičan, materijalan – to su pridjevi korišteni tijekom diskusije kojom se nastavljao projekt  novog izgleda Replay trgovina. Želja za povratkom podrijetlu, autentičnim korijenima uspjeha koji su stvorili   Replay industrijsku grupu sa 220 flagship dućana i oko 6000 prodajnih mjesta u 50 zemalja diljem planeta.

Izbor autentičnih materijala „pretjerano“ prikazan  otvoreno proturječi minimalizamu ispraznih oblika i ponovno predlaže eksperimentalna istraživanja autora poput Kounellis i Mario Mertz koje su potpisali  umjetničku produkciju zadnjeg desetljeća. Strastvena počast odaje se talijanskoj Poor art umjetnosti  koja rekonstruira industrijske objekate koji se više ne koriste, olupina i komade  koji dolaze bilo iz industrije ili prirode  sasvim drugačijim pristupom, kritičkim okom  uprtim u stil  u potrazi za stvarnošću,  autentičnost koja je u potpunoj skladnosti s načinom na Replay gleda na svijet mode.